5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama

MEB 5. sınıf takdir teşekkür hesaplama ile okullarda verilen Takdir ve Teşekkür belgeleri belirli koşullara göre verilmektedir. Veliler ya da öğrenciler E-okul sistemine girerek ders notlarını görüntüleyebilir, görüntüledikleri notlar ile de alacakları belgeyi hesaplayabilirler. Bu belgeler not ortalaması dikkate alınarak verilmektedir.  Takdir teşekkür hesaplama 5. sınıf işlemlerinde de eğer öğrencinin okul genel not ortalaması 70 puanın altındaysa o öğrenci o dönem için belge alamaz. Genel not ortalaması 70 ve 84.99 puan arasında olan öğrenciler ”Teşekkür” belgesi almaya, 85 ve üzeri olan öğrenciler ise ”Takdir” belgesi almaya hak kazanır. E-okul sistemi üzerinden notlarınızı kontrol ettikten sonra puan ortalamanızı çıkartarak bu dönem hangi belgeyi alacağınızı hesaplayabilirsiniz. Aşağıdan e Okul 5. sınıf takdir teşekkür hesaplama robotu ile kolayca karne ortalama not hesaplama 5. sınıf hesaplamasını hemen yapın.

Aşağıya 5. Sınıf Ders Notunuzu Ekleyerek Hesaplama Yapabilirsiniz

Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50
 
Örn. 76.50
Örn. 76.50
Örn. 76.50

5. Sınıflarda Takdir Teşekkür Nasıl Alınır? Hangi belgeyi alacağımı nasıl hesaplarım?

İnternet aracılığı ile alacağınız belgeyi hesaplamak için öncelikle E-okul sistemine giriş yapıp öğrencinin bütün derslerinin notlarını yazıp ortalamalarını almanız gerekmektedir. Bu işlemden sonra internetiniz aracılığıyla hesaplamayı rahatlıkla yapabilirsiniz. 5. Sınıf karne ortalaması hesaplama ve online 5. sınıf takdir teşekkür hesabı aracı sitemizde.

E-okul, okula kayıtlı öğrencilerin okulla ilgili her türlü bilgisinin kayıtlı tutulduğu bir sistemdir. Öğrencilerin sınav tarihleri, sınav sonuçları, ders programları, devamsızlık bilgileri ve karne notları gibi bilgiler bu sistemde yer almaktadır. Veliler diledikleri zaman bu sisteme giriş yaparak, öğrencinin okul durumuyla ilgili istediği bilgiye anında ulaşabiliyor, öğrenciler de okullarıyla ilgili bütün bilgilerini bu sistem üzerinden takip edebiliyorlar. Bu sayede 5. sınıf takdir teşekkür hesaplama işlemi ile karne almalarına vakit olmasına rağmen sistem üzerinden ağırlıklı puan ortalamalarını ve bu puan ortalamasıyla alabilecekleri belgeleri rahatlıkla görüntüleyebiliyorlar.

 

5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplaması yapan Öğrenciler Alacağınız Belge ve Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

Benzer Hesaplamalar

677 Yorum Yapılmış, Siz de Yorumunuzu Hemen Yazabilirsiniz

  1. Şeyma

    takdir alamam zannettim ama takdir ve iftihar belgesi alıyorum (İftihar belgesini kitap okuma yarışmasında birinci oldum diye verdiler)

    Cevap Yaz
    1. semih

      takdir aldım 100 puan aldım gedlsin aypon 7 geçen sene busenede takdir aldım ve 98 puan aldım gelsin ps4 alah

      Cevap Yaz
  2. furkan

    bende 96 puanla taktir alıyorum

    Cevap Yaz
  3. beyza yazgan

    benim de teşekkür belgeye hak kazandınız takdir belgesini 1.4 puanla kaçırıyorsunuz diyo

    Cevap Yaz
  4. SENA

    ben 99,89012 puan

    Cevap Yaz
  5. UMUTCAN

    benim ortalamam 99,12 geliyor ne kadar doğru bilmiyorum ama beklediğim notda buydu

    Cevap Yaz
  6. sude

    bnde0.49 puanla kaçiriyom takdiri :d

    Cevap Yaz
  7. Yağmur

    Ben 96.4797 puanla takdir alıyorum inşallah sizde takdir belgesi alıyorsunuz dur

    Cevap Yaz
  8. Ayşegül

    Toplam ders saati :35

    Ağırlık puanlar toplamı:2912.8238

    Dönem notu :4(iyi)

    Dönem puanı :83.22

    Sonuç:Tebrikler Teşekkür belgesi almaya hak kazandınız (Taktir belgesini 1.78 puanla kaçırıyorsunuz

    Cevap Yaz
  9. melda

    BENİMDE ORTALAMAM 100 BU ARADA HAVA ATMIYORUM GERÇEKTEN İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN ÇALIŞIRSANIZ YAPARSINIZ

    Cevap Yaz
  10. Mert

    Benim puanım 72 teşekkür aliyoruml☺

    Cevap Yaz
  11. ece nur

    Toplam Ders Saati: 33
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 2563
    Dönem Notu: 4 (İyi)
    Dönem Puanı: 77.67
    Sonuç: Tebrikler! 🙂 Teşekkür belgesi almaya hak kazandınız. (Takdir belgesini 7.33 puanla kaçırıyorsunuz)

    Cevap Yaz
  12. Ayşegül aydemir

    Şuan ağlıcam ilk dönem ortalamam 99,1456 gelmişti simdi 97 diyor çıldırcam ben 98 bekliyodum umarım uygulama yanlıştır bide karne aldıktan sonra sınava gircem o psikolojiyle nasıl gircem o sınava yaş offfffffffff

    Cevap Yaz
    1. melda

      benimde 2 dönem notu puanım 100 hahaha hatta iftihar belgesi bile alıyorum bu arada bu söylediklerimi yalan zannetmeyin ben okul birincisiyim size yemin ederim çalışan yapar

      Cevap Yaz
  13. beyza

    bende takdir alıyorum sizi yazım yanlışları

    Cevap Yaz
    1. ceyda

      bende yazım yanlışı

      Cevap Yaz
    2. melda

      bizim yazım yanlışımız yok canım

      Cevap Yaz
  14. Tuğçe

    Ben taktir alıyorum 91.29 puanla …

    Cevap Yaz
  15. Tuğçe

    Ben taktir alıyorum 91.29 puanla

    Cevap Yaz
  16. Ebrar

    1. Dönem ortalamam 90,8205 di 2. Dönem yani şimdi 90,06
    Son iki yazılı olmadan hesaplamıştım 0.5 puanla takdiri kaçırıyordum ama Allah tan takdiri alabiliyorum
    Umarım herkes takdir alır💟
    Herkese başarılar👍👌

    Cevap Yaz
  17. Gizemsu Güllü

    Ben 2 gün önce e okula baktığımda not ortalamam 83 idi ama bugün 91 ve takdir alıyorum inşallah takdir alamıyan arkadaşlarda takdir alır çok mutluyum sizde çok çalışın ve mutlu olun ☺😇

    Cevap Yaz
    1. ZEYNEP

      BENDE ÇOK SEVİNDİM ÇÜNKÜ BENİM ORTSALAMAM İSE 95.43

      Cevap Yaz
  18. ömer anıl

    ben 97 puanla takdir alıcam çok mutluyum

    Cevap Yaz
  19. MUSA

    BEN 93.35 PUANLA TAKDİR ALIYORUM

    Cevap Yaz
  20. Deniz

    Hey millet siz hep gulun biz hep uzulelim. Hey millet buradaa kahrolan insanlar var. Hey millet burasi,’TÜRKİYE’ siz hep gulun diye… Bizaci cekelim siz hep gulun. Biz hep aglayalim siz hep eglenin mutlulugun tadini cikarin ama biz hitmedik gitmeyecegizde Çünkü burasi ‘TÜRKİYE’…

    Yazan:Deniz G. Ekleme: Aci cekenler ve mutluluklara

    Doyamiyanlar… Kısaltılmıştır…

    Cevap Yaz
  21. little mix

    Merhaba Arkadaşlar Bir Önceki Yıl Ben Takdir Aldım Burya Takdir Almadan Önce Hesapladığımda İse Teşekkür Alıyorsunuz Cıktı Yalan Şuan Teşekkür Alıyorum 4 Puanla Kacırıyorum Bi Sitede 81 Alıyorum Bi Sidede 0.543 puanla Kacırıyorum
    Şu An Çok Heyecanlıyım Okullar 4 gün Sonra Kapanacak bence okulların kapanmasını bekleyelim taktir ve teşekkür alnlara basarılar ha bu arada teşekkür alanların üzülmemesini önöririm doğru olup olmadığını bilmiyoruz arkadaşlr 🙂
    Herkeze Başarılar

    Cevap Yaz
  22. cemre

    ÇOK MUTLU OLDUM VALLAHİ ORTALAMAM TAM 86.AMA GERÇEKTEN 7.SINIF ZOR

    Cevap Yaz
    1. Beratcan

      Arkadaşlar 5’e Gidiyorum.İlk kez Teşekkür alıyorum.Ama Takdir belgesini’de almak isterim.Hepiniz inşallah Takdir getirirsiniz.Ama ben maalesef getiremedim.Bazı arkadaşlar getirmiş.İşte benim sonuçlarım:

      Toplam Ders Saati: 35
      Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 2574.82
      Dönem Notu: 4 (İyi)
      Dönem Puanı: 73.57
      Sonuç: Tebrikler! 🙂 Teşekkür belgesi almaya hak kazandınız. (Takdir belgesini 11.43 puanla kaçırıyorsunuz)
      🙂 😀

      Cevap Yaz
    2. Turan

      Ya ben tesekur aliyordum orada tesekur yaziyodu kendi notumu yazdigimda. Ama simdi kendi notumu yeniden yazdim hic birsey alamiyorsunuz dedi hic yanlista yazmadim ya bune ya ben uzgunlukten biktim ya. Yeter ya biktim ben her sene boyle olursa yani kendimi sikintiya sokucam ya yeter suna bi cozum yapin ya yeter..😥😥😥😥😥😠😠😤

      Cevap Yaz
  23. elnil

    arkadaşlar az once bende girdim. ancak soyle bir durum var. ben secmelilerin kaç saat oldugunu girmeyi unutmustum. takdir alıyorsunuz dedi.sonra yaptıgımı farkedince saatleri girdim şimdide 0.59 puanla takdiri kaçırıyorsunuz dedi. bence bu siteye üvenmeyin

    Cevap Yaz
    1. Mehmet Akif Ersoy

      ama 1 saat olunca 1 ile çarpılır 2 saat olunca 2 ile çarpılır saate göre hesaplama yapıyor

      Cevap Yaz
  24. sıla sultan coşkun

    Allahım şu an sevinçten ağlıyorum şaka değil yarabbim ben teşekkür alacağımı sandım ama bir baktımki hem tadir alıyorum hemde okul birincisiyim Allahım çok mutluyum havalara uçuyorum ve benden başka teşekkür veya takdir alan arkadaşlarımı’da tebrik ediyorm inşallah başarılarınızın devamı gelir ve hatta daha başarılı olursunuz 😀

    Cevap Yaz
  25. Hamdi Talha

    ben 1. dönem 90.7352 ile takdir aldım bu dönemde 90.7352 ile takdir alıyorum inşallah herkes takdir alır 😀😀😀😀😀😀

    Cevap Yaz
  26. Boşverin :D

    Arkadaşlar, şuan çok mutluyum!! 85 puanla taktir alıyorum! 😊 I. Dönem ders notlarım çok kötüydü. O zaman boş geçmiştim 🙁 Ama bu boş geçmemin sebebi babamdı,, Babam çok hastaydı.. Paramız yoktu.. Bende babam iyileşsin diye çalışmaya başladım. Sınavlara falan çalışamıyordum 🙁 Bu beni ve öğretmenlerimi çok üzüyordu. Arkadaşlarım hep benimle dalga geçiyordu -,- I. Dönem puanım 54.9878 di. Aslında daha çok düşük bekliyordum da, öğretmenlerim meğersem bana acımış ve puanımı yükseltmişler. Acınacak hale düşmekten hep sıkılıyordum.. II. Dönemde babam sapa sağlamdı. Artık beni güzelce okula gönderecekti. Eski okulumdan alıp, yeni okuluma götürdü. Yeni okulum çok güzeldi. Arkadaşlarım hep bana gülüyordu. Öğretmenlerimde beni çok seviyorlardı. Ben 85 puanla taktir alınca, yine öğretmenlerimin bana acıyıpta taktir verdiğini düşündüm. Ama acımamışlar.. Ben kendi emeğimle taktir almayı hak etmişim. Bu haberi duyunca, babam ve annem çok mutlu oldular. Artık benden bu puanın 2 katını almamı bekliyorlar. İnşallah sizlerde taktir alıyorsunuzdur. Benden daha yüksek puanla taktir alan arkadaşlarımı tebrik ederim. İnşallah 6. sınıfta bu başarımın 2 katını göreceğiz. Neyse, ben çok mutluyum! 😘😇 Umârım sizde mutlusunuzdur. İyi Geceler.. 😴😚

    Cevap Yaz
    1. sıla sultan coşkun

      bu yazıyı okurken ağladım inşallah dahada başarılı olursun babanlar hani senden 85 in 2 katını istedi ya onu boş ver inşallah tam puanla 100 alırsın okul birincisi olursun umarım 😀

      Cevap Yaz
    2. Defne

      bu site eksik gösteriyo burda 85 yazmış normalde 90 almışım yani sen 85 ten daha yüksek almış olabiiliirsiiin

      Cevap Yaz
    3. neşe

      toplam Ders Saati: 35
      Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 2557
      Dönem Notu: 4 (İyi)
      Dönem Puanı: 73.06
      Sonuç: Tebrikler! 🙂 Teşekkür belgesi almaya hak kazandınız. (Takdir belgesini 11.94 puanla kaçırıyorsunuz)

      Cevap Yaz
    4. offff

      meraba ben notum şöyle Maalesef herhangi bir belge almaya hak kazanamadınız 🙁 (Teşekkür belgesini 0.94 puanla kaçırıyorsunuz)hoca ban ek puan verirmi

      Cevap Yaz
    5. Deniz

      Hey millet burada aci ceken isnsanlar var. Hey millet buradaa kahrolan insanlar var. Siz sevinin biz hep uzulelim. Siz hep gulun biz hep uzgunleseliiiim..

      Yazan:Deniz G.

      Cevap Yaz
    6. sevde tuğba aydın

      sen hiç merak etme ALLAH her zaman senin yanındadır.Ailen senle gurur duyuyordur.İnşallah tüm notların yüksek olur.

      Cevap Yaz
  27. Diyar Tuhan

    Tüm hocalarıma sevgiler! ☺ ‘100’ puanla taktir alıyorum. Umârım herkes Taktir alır. Dualarım sizinle arkadaşlar!! 😘

    Cevap Yaz
    1. of of bof

      merha benim puanım şöyle teşekkür belgesini 0.4 puanla kaçırıyorsunuz ek puan verirmi

      Cevap Yaz
    2. melda

      aynen benimde ortalamam yüz tebrik ederim

      Cevap Yaz
  28. Erva Aksu

    Ortalamam; ‘99,94!’ 🙁 Ortalamamı hiç bir zaman ‘100’ yapamadım. Çok istedim 100 olsun diye, tüm puanlarım 100’dü sadece seçmeli matematik son sınavım 99 geldiği için oldu. Artık 6. sınıfta ölsemde Seçmeli İngilizce seçmem ya! Seçmeli ingilizce öğretmenimiz çok sinirli. Gebersin! 🙂 Diyorum çünkü, hiç sevmiyorum onu!

    Cevap Yaz
    1. melda

      üzülme yüz yaparsın ortalamanı benim ortalamam yüz

      Cevap Yaz
    2. Asil

      Öğretmenin kim

      Cevap Yaz
  29. ahmet

    ben ise taktir alıyorum arkadaşlar ramazanız bübarek olsun

    Cevap Yaz
    1. Sinem Kobal

      Seni çok iyi anlayabiliyorum canım. Benimde hep ortalamam 99 geldi. Öğretmenlerime sinir oluyorum! 🙁

      Cevap Yaz
  30. Ayşenur

    Benimki 99.7869 çıktı bir 100 olamadı kaç senedir 99 ortalamam😢😢😢😢

    Cevap Yaz
    1. gddar

      sende öğretmenlerine yalvar ama sinirli olmasın yoksa azaltır valla benim ortalamam 93 sen kendine şükret canım

      Cevap Yaz
  31. Rümeysa

    bütün taktir alanlar çok şanslı umarım herkes taktir alır.

    Cevap Yaz
  32. humeyra

    Ya abi böyle bir şey yok e okulda notum 89 daha sözlü notları gelmediğine rağmen ama burda 79 gözüküyor bi de neymiş vay efendim aslinda tesekkur alabilirsiniz ama bir sorun nedeniyle alamiyosun sunan da acayip sınırlıyor bu uygulama çok kötü kimse yuklemesin 😠😠😠😠😠

    Cevap Yaz
    1. gul

      Aynen katılıyorum kıza

      Cevap Yaz
  33. nilgün

    bende 90la taktir aldım

    Cevap Yaz
  34. Rümeysa

    77.52 teşekür alıyorum umarım 6. sınıfta taktir alırım inşalah taktit alanlar ve teşekür alanlar seneye taktir alsın

    Cevap Yaz
  35. merve

    Ben burdan hesapladım 92.31 çıktı . google play ‘den e okul ‘un kendi uygulamasını indirdim ordan hesapladım 91.8945 çıkıyo nasıl oluyo.

    Cevap Yaz
  36. Selçuk

    0.42 ile takdiri kaçırıyorum

    Cevap Yaz
    1. enes

      selçuk öğretmen verir

      Cevap Yaz
  37. ahmet

    Ben bu siteyi hiç begenmedim.diyor 93.82 altındada yazıyoki bir belge almaya hak kazanamadiniz.

    Cevap Yaz
  38. Gülşen

    Herkes hava atmasın canlarim 100 puan ile dünya rekorunu kırıyorum çatlayın bakalım 😂😂😂

    Cevap Yaz
    1. hümeyra

      Acaba sen neyin dünya rekorunu kiriyosun burada insanlar sadece takdir mi teşekkür mu aldıklarını söylüyorlar . Asıl şu anda sen hava atiyosun kendini bir bok zan etme

      Cevap Yaz
    2. humeyra

      Acaba sen neyin dünya rekorunu kiriyosun burada insanlar sadece takdir mi teşekkür mu aldıklarını söylüyorlar . Asıl şu anda sen hava atiyosun kendini bir bok zan etme. Bu arada arkadaşlar bu mesaj gülşen makina gitsin

      Cevap Yaz
    3. ridvan

      yaaa hehe yalanını yesinler

      Cevap Yaz
    4. melda

      ben sanki kırmıyorum benimde ortalamam yüz ve ben de dünya rekorunu kırıyorum

      Cevap Yaz
  39. YASİN

    90,03 ile takdir alıyom yaşasın

    Cevap Yaz
  40. Şevval

    Bende takdir alıyorum 1. Dönem bakmistim 1. Donem notum 81 di hocalarla falan konuştum ama verin falan demedim..Hocam teşekkür alıyorum dedim , sınıf hocam şaşırdı. Ertesi gün baktım 84 olmuşta 1 puanla takdiri kaçırdım. Hesapladim şimdi. Yazılıların bazıları girilmemiş. . Şuan notum burada tam da 85 gözüküyor ayrıca şuan bunu başardığım için çok mutluyummmm 🙂 Annem bilgisayar alacak takdir alırsam eğer :))) Ama alamayanlar üzülmeyin , ben 4. Sınıfta cok tembeldim ama şuan derslere katılıyorum ve çok basariliyim 🙂 Şuan 4. Sınıftaki arkadaşlarımı hatırlıyorum benle hep dalga geçerlerdi.. Ama şuan onlardan ayrıldım ve mutluyum ayrıca dün fen hocasiyla konuştuk sınavları okuyacakti sınıfta Muhammed diye birisi var. ÇOK SAYGILI ayrıca 1. Dönem notları düşüktü sonra yükseltti. Okulda ilk onla oturmuştum 🙂 Sonra Gökhan dedi ki; Şevval de öyle. Sonra hoca evet dedi”. 1. Dönem ilk notumu sordu bende 60 dedim”.Evet Şevval de Muhammed gibi hep onları çalışırken gördüm dedi….

    Cevap Yaz
    1. humeyra

      Başarılarının devamını dilerim

      Cevap Yaz
  41. Elif

    Arkadaşlar ben tüm notlarımı doğru girdim ama 3.14 puanla teşekkürü kaybettiniz dedi teşekkür aldım sizde böyle şeylere inanmayin

    Cevap Yaz
  42. muhammed

    Bende 89 taktir aliyom arkadaşlar

    Cevap Yaz
  43. ASYA

    bende takdir alıyomm zaa

    Cevap Yaz
  44. Çalışkan bebe

    Yaşasın 90.69 puanla takdir aliyorum.Çok mutluyum.Geçen dönem 94.15 le almistim bu donem dusurdum.Ama olsun nasıl olsa 5.sinif teogu etkilemiyor ama genede baştan sağmiyorum.Sevgiler Saygılar 6.sınıfta herkese başarilar…📝📝📝😍😍

    Cevap Yaz
  45. sefa kan

    süper yapanın ellerinden öperim allah razı olsun taktir alıyorum
    yihuuuuuuuuuuuuuu sevinçten havalara uçtum başka siteler yanlış hesaplıyor bu site doğru hatta mükemmel ötesi sitenin sahibi yaorumumu okuduysan siteni çok beğendim senden allah razı olsun

    Cevap Yaz
  46. Yaşşşşşaaaaaasssssııııııınn

    ♡♡♡💜♡❤💕♡♡♡♡💛💓💖
    Yupiy takdirname alıyorum
    Dönem sonu not 98
    Ailem bana bisiklet alıyorlardı

    Cevap Yaz
  47. Nota bak be

    Ortalamam 99.96(ister inanin ister inanmayin)

    Cevap Yaz
    1. melda

      benim notum yüz ister inan ister inanma

      Cevap Yaz
  48. Buse

    98.9997 ile takdir

    Cevap Yaz
  49. Rengin

    gerçekten güzel bir site hapsi doğru çıktı bende

    Cevap Yaz
    1. isimsiz

      ÇATLAYINDA PATLAYIN BAYLAR BAYANLAR 99,9999 TAKDİR ALIYORUM

      Cevap Yaz
      1. Kevser

        Ben 89 ile takdir almıştım

        Cevap Yaz
      2. Hamdi Talha

        hav he he kesin öyledir

        Cevap Yaz
      3. enes

        bizde takdir alıyoruz bitek sen almıyonya benimde ortalamam 97,2272 nolmuş yani

        Cevap Yaz
      4. melda

        benim de 100 notum ne varmış asıl sen çatlada patla isimsiz şey!

        Cevap Yaz
  50. Rengin

    gerçekten bu site çok iyi bence 93,37 puanla takdir alıcam *****

    Cevap Yaz
  51. Ben Selin

    Ben bu siteyi ok beğendim çünkü Ben 3 tane takdir aldım ve hiç teşekkür almadım hatta daha sözlü notları verilmedi o yüzden bu site doğru hesaplıyor…..

    Cevap Yaz
    1. mustafa

      Doğru söylüyor

      Cevap Yaz
  52. prokingçağatay

    toplam ders saati:35
    ağırlıklı puan notları:98.91
    dönem puanı :5(pek iyi)
    sonuç:tebrikler taktir belgesi almaya hak kazandınız

    Cevap Yaz
  53. pro çalışkan çocuk

    bende 100den takdir alıyomkı zaaa xd

    Cevap Yaz
    1. ASYA

      çok iyisin pro çalışkan çocuk

      Cevap Yaz
    2. melda

      bende saki biz almıyoz ZAAA XD

      Cevap Yaz
      1. melda

        YANLIŞ YAZDIM BEN DE 100LE GEÇİYORUM TAKTİRİ

        Cevap Yaz
  54. Elif

    Oll ey taktir alıyorum ortalamam 98 yuppi ailem gurur duyuyor hem iftaharda alıyorum oooolley

    Cevap Yaz
    1. melda

      BENDE ALIYORUM İFTİHAR BELGESİNİ VEDE ORTALAMAM 100

      Cevap Yaz
  55. Aslı

    Merhaba arkadaşlar ben bu siteye bayıldım sizlerede öneririm 1.dönemde takdir aldım bu yılda takdir aldım daha doğrusu 2.döneminkisinede çok az kaldı yani okulların kapanmasına çok az kaldı çok heyecanlıyım sizlerinde takdir almanızı çok isterim teşekkür alırsanızda sağlık olsun seneye yada bir sonraki dönem alırsınız inşallah yorumumu okuyan herkese yorumumu okuduğunuz için teşekkür ederim ve sizden birşey isterim lütfen bu siteyi başkalarınada önerirseniz gerçektende çok mutlu olurum
    İyi Günler Dilerim Kendinize İyi Bakın Görüşmek Üzere

    Cevap Yaz
    1. ASYA

      bu site gerçekten doğru söylüyo ve bu siteyi herkese önereceğim bu arada benim adım ASYA ve siz annemle adaşsınız

      Cevap Yaz
  56. musa

    ORTALAMA:74.77 TEŞEKKÜR ALIYORUM AMA DAHA HOCALAR 3. SINAVLARI YAPMAYA YENI BAŞLADI INSALLAH TAKDIR ALIRIM……

    Cevap Yaz
    1. ???!!!'''""&&₺₺))((;;::/-"!!?,...,₺

      Benim kuzenim birtane 32
      Birtane 48 birtane de 25
      Vardı 85 puanla takdirname aldı

      Cevap Yaz
  57. ?????

    Toplam Ders Saati: 35
    Ağırlıklı Puanlar Toplamı: 2617
    Dönem Notu: 4 (İyi)
    Dönem Puanı: 74.77
    Sonuç: Tebrikler! Teşekkür belgesi almaya hak kazandınız. (Takdir belgesini 10.23 puanla kaçırıyorsunuz) üçüncü sınavlara iyi çalışırsam inşallah takdir alırım daha ikinci sınavları yeni bitirdik

    Cevap Yaz
  58. 😇😇😇

    Bende 92.29 puanla takdir alıcam☺☺😇😇😇😉

    Cevap Yaz
    1. Tahir Çalışkan

      Abi ne diyon varya ben 95,21den aliyim 😛 😀

      Cevap Yaz

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir